Thursday, August 6, 2009

luahan rasa jer...

bak kate org yang saya suke...kalo lame sangat tak layan blog...blog akan bersawang...macam blog dia...tapi saya rasa blog saya bukan setakat bersawang..dh jadi tapak pelupusan sampah.. saya saja mahu berkongsi luahan rasa kat sini...walo tiade pembace...tapi saya tahu dia membace nye... 1) saya sangat tidak berpuas hati dengan condition meja saya...sangat horrible....sangat buruk..and sangat tak cantek...saya dh puas kemas ketas2 yang menggunung nie...tp last2...comot juge meja saya...macam landslide....abes semua ketas2 tuh jatuh balik...saya ade tray tempat letak ketas...tape dh tak terurus..tak tahu yang mane in..yang mane out..yang mane kene wt...dan yang mane kene buang...jgn fikir saya malas nk kemas...tapi..orang2 disekiling ni..pantang saya tiada di meja..abes semua sumbat dalam tray saya...haloo kamu semua..tray saya bukan tong sampah! lagi satu...semua doc saya kene uruskn...saya bukan setiausaha....malah bukan pengumpul kertas...tp nape ntah...semua kertas sentiase ade di meja saya... 2) saya sangat tak suke...org yg terlalu bossy..and terlalu senioritian...pagi td boss membebel kt saya...dia kate sy terlalu rapat ngan staf2 dibawah...ape mksd dibawah itu? saya bukan nye berpangkat...salah ke saya rapat ngan mereka...lagipun wtpe nk membeza2 kn sangat status tuh...it's just a position...ntah la...saya rasa benda tuh x perlu diperdebatkan...kami kawan..ape salah nye menjadi kawan...apesalahnye berkongsi cerite dan mengadu nasib bersama...kami kn kawan...

No comments:

Post a Comment