Monday, July 20, 2009

sweet memory ..

dari bulan lima sampai bulan 7 saya kerje dengan bebudak praktikal dr UM...dorg nie bkn sesape pn...junior saya juge...tp walo pn junior...buli tetap buli...tp sy supervisor yg baik... sepanjang keje ng dorg macam2 la kesah terjadi...kat opis boring...tp time jejalan cr landfill memang best....dari johor ke negeri sembilan....dari terengganu ke pahang....giler btol otak mereka2 nie... lets start with our first trip to n.9 and johor.. bile sebut johor jer...dekwan mesti suke..xtaw la nape....yg pasti kt johor tuh malam2 org tdo...dia naik neo.... mule2 g kuala sawah...memang semua org semangat nie...walo pn hanya bwk kembara....tp mmg semangat abes...semua org semangat ikut ckp sifu ... sifu landfill tuh....semua org pn tayang but baru...ni baru 1 landfill...tu sbb semua org semangat....next...kami pegi ke bukit palong.... sepanjang perjalanan...yg pasti effa tdo...fahmi ng sunny pn tdo gk....yg terjage dekwan ng aku...sbb aku yg drive...dekwan plak kene teman aku borak.... balik dr bukit palong..fahmi plak bwk...mule2 mmg dia bwk laju...pastu terus kuar lampu disco...wrn kuning nyala2...pastu kete tuh terbatuk2...terus fahmi bwk 60 km/jm...pergh..giler lambat kete nie gerak...dr bukit palong kiteorg g sua betong...g ulu maasop...g ldng cep...g rimba terjun n last bru g batu 4...check the photos...we really enjoy our trip!! lagi2 ng bebudak nie...seyes best!!ni antara gmbr kami bersama-sama... tu la lampu disco yg kuar sepanjang ms kitorg drive kembara tuh....jd fahmi bule drive 60km/jm je...klo lebih..lampu tuh kelip2....lampu tuh cakap...."jangan Drive laju2 macam 'mereka'" .. nanti saya crite pasal g kntn n tganu plak k....pastu kite bule tgk gmbo rahsia...

No comments:

Post a Comment