Tuesday, January 18, 2011

make up for my nikah

hurrrayyyy..akhirnye..i found the make up i wanna look like on my solemnization day... baju confirm pki jubah... make up..i nk sebijik cm dlm mag pengantin tuh..but i xtaw la seswai ke x..kos muke i x cerah..n xla flawless as the model..but i hope ala2 pun jd la... the make up is more natural look..no heavy blusher...no heavy eye shadow... eyelashes yg heavy... hehehe... soft pink lipstick... i really like it... owh..my face wt hal plak..i hate it... sabar2... urghhhhh!! utk majlis nikah..theme will be tiffany blue... rs cm cute je blue.. i never like blue..but tiffany blue.. it caught my eyes...so...my jubah in tiffany blue.. tudung i igt nk ala2 blue jgk.. ke putih? tudung i wanna do turban style... i heart turban tudung...sgt cantek okey... perghh... i did try to ikat it myself..tp x ckp pnjg selendang..any idea how long the kain needed? pening plak tetibe... i need to give my self a treat so i could get a nice face..my fren introduce tidact...nk g cr kt farmasi la nnt... semuga semua berjalan lancar.. =)

No comments:

Post a Comment