Monday, January 16, 2012

LOL =)

hye every1.... have a great weekend? goooD!

well...as i am soooo new to kemaman....n the office area...i selalu la jalan2....jalan2 cr makan...jalan2 cr barang...walau kt sini banyak barang OnG (oil n gas okey...bukan obst. and gynea)....sy jln2 la jugak...

nak dijadikan cerita...arini pagi2 tadi hubby bgtau yg esok dinner company dia...
WHAT???? baru nk g taw...bgtaw la semalam ke...dapat gak usha2 baju2 cantik kt ECM nie...

hmmmm..so..ape bley wat....
hasil jalan2 yang melampau...saya jumpe satu kedai ni..BUTIK Azilinda or sumthng2 ape ntah name dia....
abes semua baju saya try....namun 1 je yg muat n cantik....  tp kosong sangat...dalam kepala hotak pikir... xpela...nanti jahit la manik sendiri....

so..dijadikan crite...

saya pun g la satu kedai ni...ari2 lalu kat kedai ni mesti dia tengah hias kotak...so...saya pikir...
mestila ni kedai wat hantaran kan....mesti ade jual manik kn?
saya pun masuk dengan selamber n pusing2....
pusing nye pusing kt area kedai tuh...satu manik pun x jumpe..
last2 amoi tuh tanya = "mau cari ape kak"
saya ngan kondifennye = "nk cari manik"
amoi tuh pun ng muke senyum tanya " MANIK TUH MAU LETAK KT KEK KE COOKIES"
saya ng muke cover terkejut ="  TUH JE EH YG ADE? XPELA"

sambil kluar kedai saya pun bagi pandangan sinis kt kaunter dia...punye la besaq dia tulis
" kedai menjual peralatan dan hiasan cake"
adoila...naseb baik la sy sebut manik je...
cube bayangkan kalo sy sebut manik nk jahit kt baju...
comfirm sy takkan lalu kt kedai tuh lagi...

No comments:

Post a Comment