Monday, March 1, 2010

kisah saya...dan dia...

semua bermula di KMJ...saya masuk KMJ tuh bukan lah untuk mencari boyfren...tp utk belajar..al mklumlah, kn semangat nk blajar bersungguh-sungguh sebab tak dapat straight 11A, jd nk membuktikan saya ni pandai, sy xlah mencari boyfren..huhu... semester 1 saya skema, tak pandang sesape pn, blaja je ngan kengkawan yang hebat, dok kt library, blaja, x pandang sesape pun...saya skema...sy score cemerlang giler walo tak dapat 4flat...sipi2 r... masuk semester 2.. segalanya bermula disini.. satu hari ni...mlm, ari selase klo x silap...ade org anta sms..."bley berkenalan..ahakz"..pada mulanya saya ingat kengkawan sy yg nk memainkn sy...sy bls.."kahkahkha...hahahaha..sape ni" mungkin dia terkejut dgn reaction sy..dia lmbt skit reply...dia tulis..."saya penghibur jalanan.."..sy pn malas la nk layan...tapi dia macam best...so...sms sikit2 je...sejak tuh..kitorg rajin sms...sms...n sms...n 1 harituh...dia msg..."bley x sy nk dgr suare awk"..amacam...sweet kn?...mesti lah boley..nervous ni....so...1st time dgr sore dia...sgt sweet... hari ahad, 11.jan.2004, 8.00am, kitorg nye 1st date...bekpes sesame...1st time sy nye first date pg buta...biasenye kn wkt lunch...tp dia ni lain skit...dia mkn roti je...gardenia sardin tuh...2 bungkus...sy mkn mee putih johor...fav tuh...borak2 mcm biase...n then dia skt perut...so tamat lah dating pertama kami... then...kami selalu jumpe...setiap jumaat kami lunch same..."perjumpaan hari jumaat" rumate sy kate....setiap hari ahad plak..kami bekpes sesame..n selame itu jugaklah...sakit perut menjadi penamat dating kami...habis je di KMJ....akhir bln 4...kami pn berjanji utk terus keep in touch...

1 comment:

  1. pergh...so touching...i like....now i knew how it begun...

    ReplyDelete